.:BroozDownload:.

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید فایل های مشابه از نظر اسم و اندازه را شناسایی کنید و اقدام به پاکسازی آن ها نمایید. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما یک فایل ۷۰۰ مگابایتی را که مربوط به یک فیلم می باشد را در ۲ قسمت از هارد نگهداری می کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با شناسایی آنها و نمایش مسیر فایل مربوطه بهترین عمل را بر روی آن فایل انجام داده و یا آن را از هارد خود حذف کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت CheeseSoft می



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:Duplicate File Cleaner 2,6,2,201, توسط رامین کمالی

نرم افزار WinUtilities Professional Edition مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

 

 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, WinUtilities Professional Edition 10,2, توسط رامین کمالی

Folder Protect داشتن امنیت کامل در کامپیوتر ، همیشه یکی از آرزو های کاربران بوده است و تنها را محقق ساختن این خواسته نصب یک نرم افزار امنیتی کامل بر روی ویندوز می باشد . اگر نگران این هستید که افرادی غیر از خودتان به فایلهای شما دسترسی پیدا کنند ، استفاده از نرم افزار Folder Protect را به شما پیشنهاد می کنیم . به وسیله این برنامه می توانید از راههای گوناگونی دسترسی به پوشه ، فایل ، درایو ، برنامه های نصب شده و همچنین فرمت های مشهور را مسدود کنید . با این نرم افزار می توانید پوشه های خود را یا به صورت معمولی رمزگذاری کنید و یا با استفاده از دیگر متد های قدرتمندش کارهایی نظیر مخفی کردن حرفه ای ، جلوگیری از حذف و یا نوشتن اطلاعات را انجام دهید . نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که حتی در حالت امن ویندوز ( Safe Mode ) قادر است تا وظایف خود را همانند فعالیت عادی ویندوز انجام دهد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:Folder Protect 1,9,0,رمز گذاری پوشه ها, توسط رامین کمالی

Piriform Speccy

آیا به دنبال نرم افزاری برای نمایش جزییات سخت افزای کامپیوتر خود می گردید ؟ آیا درایور های سخت افزای کامپیوترتان را گم کرده و به دلیل ندانستن مدل و نام آنها نمی توانید در اینترنت آنها را جست و جو کنید ؟ آیا می خواهید بدانید که نرم افزار یا بازی مورد نظرتان توانایی اجرا بر روی قطعات سخت افزاری رایانه تان را داراست ؟

Piriform Speccy نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید . این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد . همچنین Speccy دمای اجزای سیستم شما را نیز نشان می دهد که این قابلیت می تواند برای Gamer های حرفه ای یا Overclocker ها و نوت بوک داران مفید باشد. در نگاه اول ممکن است Speccy برنامه ای مخصوص حرفه ای ها به شمار رود (که البته اینگونه است) اما این برنامه می تواند به کاربران عادی هم کمک کند ، به طور مثال می توانید چک کنید که چند Slot مموری و RAM روی مادربورد وجود دارد و چه قطعاتی روی آن نصب هستند سپس اقدام به خرید قطعه دلخواه خود متناسب با مادربورد سیستم تان نمایید .


 

 


 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Webcam Surveyor

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 

برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :